صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری گفت: خط ریلی چین-قزاقستان-ایران برای حمل بخشی از باری که از طریق قزاقستان و دریای خزر وارد ایران می‌شود، افتتاح خواهد شد.

او ادامه داد: درواقع کالایی که از کشور چین از طریق راه‌آهن به سمت غرب حمل می‌شود و می‌تواند تا اروپا پیش رود؛ یکی از مسیرهایی که عبور می‌کرده، ایران بوده است.

معاون اول رئیس‌جمهوری اتصال چین از قزاقستان به ایران را از مهم‌ترین اتفاقات برشمرد و گفت: ایران پیشتر، در مسیر جاده ابریشم بوده که این فرصت بسیار مهم تاریخی و فرهنگی، بازآفرینی می‌شود.

جهانگیری به تلاش برای همبستگی بیشتر با کشورهای حاشیه‌خزر و نیز چین اشاره کرد و گفت: به‌دنبال تسریع توسعه کشور و استان‌هایی که در مسیر قرارگرفته‌اند هستیم.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، صبح امروز (سه‌شنبه) در سفری یک‌روزه به استان گیلان، به‌منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه صنعتی، بندری و گردشگری در منطقه آزاد انزلی، وارد رشت شد.

بازدید از چند مجموعه گردشگری و شرکت در جلسه‌ای با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی و تعدادی از مدیران عامل مناطق آزاد از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه جهانگیری به گیلان است.

منبع : تین نیوز

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ساعت ۱۴:۴۱ تعداد بازدید ۱۲۹۴