صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

نشست سه جانبه راه آهن كشورهای روسیه، آذربایجان و ایران با هدف توسعه كریدور شمال – جنوب در باكو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ نشست سه جانبه راه آهن كشورهای روسیه، آذربایجان و ایران ، با هدف سازمان دهی حمل و نقل كالا در چهارچوب كریدور حمل و نقلی شمال- جنوب از طریق قلمرو جمهوری آذربایجان و توسعه ظرفیت ترانزیت پایانه مرزی آستارا در آذربایجان برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ شركت كنندگان در این نشست بر توسعه مسیر كریدور حمل و نقل بین المللی شمال – جنوب از طریق قلمرو جمهوری آذربایجان با مشاركت سه كشور مربوطه توافق و بر علاقمندی خود برای تداوم همكاری حمل و نقل كالا، خدمات فورواردینگ، ترنسشیپمنت كالا و انبارداری در قلمرو آذربایجان و ایران تاكید كردند.

این گزارش می افزاید؛ سه كشور شركت كننده در این نشست بر ضرورت گردش بار در مسیرهای ایران(بندرعباس- قزوین – آستارا) ، آذربایجان ( آستارا – یالاما) و فدراسیون روسیه( سامور – مسكو، سامور – بوسلوسكایا، سامور- كراسنوی، سامور- پوسین و سامور – پچوری – پسكووسكیه) تاكید كردند.

در این نشست مقرر شد تا فورواردهای عمده كالا ، شركت های حمل و نقلی، صاحبان كالا و شركت های لجستیكی را در مسیرهای فوق درگیر كنند.

یادآور می شود؛ مذاكره ای نیز در جهت ایجاد گروه هماهنگی با هدف توسعه كریدور شمال – جنوب در آینده ای نزدیك بین راه آهن سه كشور برگزار خواهد شد.

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ ساعت ۰۸:۵۸ تعداد بازدید ۱۵۷۳