صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

مدیر كل راه آهن هرمزگان از رشد ۱۶ درصدی تناژ و۱۷ درصدی تعداد واگن در این اداره كل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمد پورفخری مدیر كل راه آهن هرمزگان با تشریح عملكرد این اداره كل گفت : میانگین عملكرد روزانه این اداره كل در ۱۲ ماهه سال ۹۵ به تعداد ۷۶۶ دستگاه واگن بوده كه نسبت به میانگین عملكرد روزانه در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص حمل بار در ۱۲ ماهه سال گذشته اظهار داشت: در بندر شهید رجایی از ابتدای سال جاری و مقایسه با مدت مشابه سال قبل، تاكنون شاهد رشد۱۶ درصدی در زمینه تناژ و۱۷ درصدی در زمینه تعداد واگن در این اداره كل بوده ایم.

پورفخری افزود: سهم جابجایی بار توسط حمل ونقل ریلی نسبت به جاده درمحوطه بندری شهید رجایی به۵/۲۱ درصد رسید.

مدیر كل راه آهن گفت: در این مدت ۷ میلیون و۷۴ هزارو ۴۰۵تن بار بارگیری و حمل شده است كه از نظر تعداد واگن ۸ درصد و از لحاظ تناژ ۱۳ درصد رشد را نشان می دهد.

وی خاطر نشان كرد: در زمینه تخلیه نیز ۱۰ میلیون و ۳۹۲ هزار تن حمل و در بندرعباس تخلیه شده است كه با مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد واگن ۱۹ درصد و از لحاظ تناژ۱۹ درصد رشد را شاهد بو ده ایم.

مدیر كل راه آهن هرمزگان اعلام كرد: در مجموع در این مدت جابجایی ۱۷ میلیون و۴۶۶ هزار و۱۳۵ تن محمولات اعم از ترانزیت، نفتی و غیرنفتی انجام گرفته كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد واگن ۱۵ درصد و تناژ ۱۶ درصد رشد داشته ایم.

وی اضافه كرد: در زمینه بارگیری موادمعدنی از معدن گل گهر۲۸ درصد رشد و ریل از بندرشهیدرجایی۳۵۳ درصد رشد و كانتینرمس ۱۰۸ درصد رشد در محوطه بندری شهیدرجایی را نشان می دهد.

همچنین گفتنی است؛ عملكرد راه آهن در زمینه تخلیه و بارگیری كانتینری در ۱۲ماهه سال ۹۴ از ۶۱ هزار و ۷۰۰ TEU ، به ۹۴هزار و ۹۱۶ TEU در سال ۹۵ رسیده است كه رشد ۵۴ درصدی را نشان می دهد.

منبع خبر: تین نیوز

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ ساعت ۱۲:۴۳ تعداد بازدید ۱۷۲۵