صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

بین‌المللی شدن پروژه‌های ریلی، ایجاد چرخه‌های بهبود و پیمودن مسیر عالی مدیریت پروژه، با طراحی «جایزه پروژه برتر راه‌آهن» کلید خورد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاونت فنی و زیربنایی راه آهن با همکاری انجمن مدیریت پروژه اقدام به طراحی «جایزه پروژه برتر راه‌آهن» کرده است که از جمله اهداف آن زمینه‌سازی حضور پروژه‌های برتر راه‌آهن در فرایند جایزه ملی و بین المللی مدیریت پروژه است .
بر این اساس، ثبت نام برای شرکت در دوره اول «جایزه پروژه برتر راه‌آهن» ۶ مرداد ماه امسال به پایان رسید و اولین دوره آموزش اظهارنامه نویسی شرکت کنندگان در ۱۰ شهریورماه امسال برگزار شد .
همچنین دومین جلسه اظهارنامه نویسی برای نمایندگان پروژه‌های کاندیدا، امروز با حضور احسان اشتهاردیان عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و مشاور برنامه ریزی و کنترل پروژه معاونت فنی و زیربنایی و مجتبی عزیزی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران برگزار شد.
در این جلسه حاضران با نحوه ارائه اظهارنامه‌ به تیم ارزیابی آشنا شدند و سوالات و اشکالات آنها مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین در این جلسه احسان اشتهاردیان ضمن تشکر از همکاری سعید محمدزاده مدیرعامل راه‌آهن و مازیار یزدانی معاون فنی و زیر بنایی برای همراهی در اجرای این پروژه، گفت: امیدواریم بتوانیم با این حرکت به سمت بین‌الملی شدن پروژه ها حرکت کنیم.
وی درباره اهداف فرایند «جایزه پروژه برتر راه‌آهن» افزود: تشویق و ترغیب تیم‌های پروژه برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تیم‌های پروژه، شناسایی پروژه‌های برتر در اعمال مدیریت پروژه و اولویت‌دهی درتخصیص بودجه، ارجاع کار به دست اندرکاران و زمینه‌سازی حضور پروژه‌های برتر راه‌آهن در فرایند جایزه ملی و بین المللی مدیریت پروژه از جمله اهداف برگزاری این پروژه است.
همچنین در این جلسه مجتبی عزیزی معیارهای ارزیابی پروژه را تشریح کرد که از جمله این معیارها؛ شایستگی‌های فردی مدیریت پروژه، سازماندهی و سیستم مدیریت پروژه و اعلام نتایج پروژه عنوان شد.
گفتنی است آخرین مهلت تدوین و ارائه اظهارنامه به دبیرخانه این پروژه ۱۵ مهر ماه امسال، اعلام شده است و تاکنون حدود ۵۵ پروژه در سه سطح، کاندیدای پروژه برتر راه‌آهن شده اند.
قرار است پس اعلام نتایج نهایی در سه سطح زرین، سیمین و بلورین جوایزی به نفرات برتر اهدا شود. همچنین نتایج نهایی پروژه بهمن ماه امسال اعلام می شود و در همایش نهایی پروژه در اسفند ماه امسال، از پروژه های برتر تقدیر خواهد شد.

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ ساعت ۱۲:۱۷ تعداد بازدید ۱۰۴۹