صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن اعلام كرد:

اختصاص ۷.۵ میلیارد دلار از محل صرفه جویی در سوخت به حمل و نقل ریلی

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن اعلام كرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و تعامل با وزارت نفت ۷.۵ میلیارد دلار اعتبار از محل صرفه جویی در سوخت برای انجام سرمایه گذاری های صنعت حمل و نقل ریلی در مدت پنج سال اختصاص می یابد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛نوراله بیرانوند در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی گفت: اولین قرارداد مربوط به صرفه جویی های مصرف سوخت در محل این نمایشگاه به امضا رسید و راه آهن درصدد است در مدت پنج سال آینده بتواند ۷.۵ میلیارد دلار را برای شركت های ریلی اختصاص دهد.

وی افزود: قراردادهای خوبی در این نمایشگاه به امضا رسید و با وجود شركت های معتبر در عرصه حمل و نقل ریلی جهان از كشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین و هند، شاهد استقبال این شركت ها از نمایشگاه ریلی تهران هستیم.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن افزود : راه آهن در این نمایشگاه موفق به امضای قرارداد همكاری های ریلی در حوزه مدیریت ترافیك و علائم خطوط شد تا بتواند از تجارب كشور اسپانیا در این زمینه استفاده كند .

بیرانوند گفت: علاوه بر این، قراردادهای زیادی توسط شركت های فعال در حوزه ریلی امضا شده و امید است تولید واگن های مورد نیاز باری و مسافری در شركت های سازنده واگن در كشور را مشاهده كنیم.

وی گفت: امضای این قراردادها موجب شد تا همه واگن سازهای داخلی در سال تولید و اشتغال، فعالیت های خود را آغاز كنند تا بتوانند با ظرفیت هایی كه برای آنها تعریف شده، تولیدات خود را به شبكه ریلی كشور تحول دهند.

۱۳۹۶/۰۲/۳۱ ساعت ۰۸:۴۹ تعداد بازدید ۱۲۹۹