صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

 

جناب آقای مهندس فروزش مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت به همراه هیئت همراه طی سفری که به شهر مسکو روسیه داشتند از نمایشگاه تخصصی حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا که از تاریخ  ۱۸ لغایت ۲۲ آوریل سال جاری با حضور شرکتهای فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی کالا برگزار گردید، بازدید بعمل آورده و از نزدیک با دستاوردها و فعالیتهای شرکتهای فعال در کشورهای مشترک المنافع، روسیه و حوزه دریای بالتیک آشنا و مذاکراتی را در خصوص همکاریهای مشترک و فورواردری انجام دادند.

در این سفر این شرکت موفق گردید قرارداد نمایندگی انحصاری در ایران را با شرکت SIGIS کشور لیتوانی منعقد نموده که این قرارداد در غرفه شرکت مزبور در محل نمایشگاه به امضاء مدیران عامل هر دو شرکت نیز رسید.

طی این قرارداد، شرکت علاوه بر تریسینگ (ردیابی) واگنهای خود در کشورهای آسیای میانه،کشورهای حوزه دریای بالتیک و روسیه میتواند بعنوان نماینده انحصاری شرکت فوق در ایران خدماتی اطلاعاتی و ردیابی واگن در حوزه های مذکور به شرکتهای فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه نماید.

همچنین این شرکت با تعدادی از شرکتهای بزرگ که در زمینه فورواردری و ترانزیت کالا فعالیت دارند مذاکرات مقدماتی  را انجام داده که مقرر گردید در ادامه جهت انعقاد نهایی قرارداد همکاری، مذاکرات از جانب طرفین پیگیری گردد.

 

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ ساعت ۱۶:۳۲ تعداد بازدید ۱۹۲۰