صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

راه‌آهن هرمزگان بارشد ۴درصدی در حوزه حمل بار، در پنج ماهه نخست امسال سه‌میلیون و ۸۷ هزار و ۵۴۴ تن انواع محمولات، مواد معدنی و کالاهای تجاری بارگیری کرده است.

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان که گزارش‌های عملکرد حوزه مدیریتی خود را به‌صورت ماهانه ارائه می‌دهد، عملکرد پنج ماهه این اداره‌کل در زمینه تخلیه و بارگیری کالا در حوزه باری را نیز بیان کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد پورفخری در این‌باره گفت: این اداره‌کل سه‌میلیون و ۸۷ هزار و ۵۴۴ تن انواع محمولات، مواد معدنی و کالاهای تجاری بارگیری کرده است که شامل محمولات ترانزیتی‌ای می‌شود که از  مبادی ایستگاه‌های گل‌گهر، معدن گل‌گهر و بندر شهیدرجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و کشورهای مشترک‌المنافع ارسال شده است.

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان افزود: عملکرد این اداره‌کل در زمینه تخلیه نیز به میزان پنج میلیون و ۹۸هزار و ۵۸۲ تن انواع محمولات و مواد معدنی است که شامل تخلیه از پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری شده است.

پورفخری تاکید کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۹‌درصد رشد داشته است. ضمن این‌که در همین مدت، عملکرد راه‌آهن هرمزگان در حوزه تخلیه و بارگیری به هشت‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۱۲۶ تن کالا و انواع محمولات رسیده است که رشد چهار‌درصدی را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این رشد موجب رسیدن تن-کیلومتر مرزی به سه‌میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۷۳۱ تن-کیلومتر شده که رشد شش‌درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

پورفخری اضافه کرد: در این مدت، عملکرد حمل ریلی در بندر شهید رجایی نیز سه‌میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۰۶ تن کالا بوده که نشان از رشد شش‌درصدی در حمل‌ونقل ریلی در بندر شهید رجایی دارد.

مدیرعامل راه‌آهن هرمزگان ادامه داد: بارگیری کانتینر نیزدر این بندر ۱۸هزار و ۴۵۶ TEU بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰‌درصد رشد داشته است.

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ساعت ۱۵:۴۰ تعداد بازدید ۱۱۸۰