صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

 

پروژه ساماندهی، بهینه سازی و احداث سیستم پیشرفته سوخت رسانی به دیزلها و سایر ادوات نقلیه ریلی در راه آهن شمالشرق (۱) كلید خورد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ فرشاد زادخور مدیركل راه آهن شمالشرق (۱) درباره پروژه ساماندهی، بهینه سازی و احداث سیستم پیشرفته سوخت رسانی به دیزلها گفت: در راستای اجرایی كردن كاهش زمان توقف قطارها برای سوخت گیری و افزایش ضریب ایمنی در زمان سوخت گیری، پروژه ساماندهی و بهینه سازی سیستم سوخت رسانی دیزل ها با مشاركت بخش خصوصی در این اداره كل در دستور كار قرار گرفته است.

وی افزود: این پروژه با هدف ایمن سازی سیستم سوخت رسانی، افزایش حجم ذخیره مخازن سوخت، ساماندهی سیستم از دستی به اتوماتیك، فیلتراسیون سوخت، بهینه سازی مصرف سوخت در دیزل ها اجرا می شود.

مدیركل راه آهن شمالشرق (۱) اضافه كرد: عدم آلودگی سوخت در زمان سوختگیری، كاهش مدت زمان سوخت گیری، كاهش آلودگی محیط زیست و جمع آوری مخازن هوایی و زمینی از دیگر اهداف اجرای پروژه فوق به شمار می رود.

زاد خوراظهار داشت: این پروژه درایستگاه راه آهن شاهرود انجام و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری كار احداث و بهره برداری از آن به پایان برسد.

 

۱۳۹۶/۰۳/۲۱ ساعت ۱۶:۲۵ تعداد بازدید ۱۶۰۰