صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

این رتبه بندی از سوی سازمان مدیریت صنعتی و توسط مرکز رتبه بندی یکصد شرکت برتر ایران IMI-۱۰۰ و براساس شاخص های مالی صورت گرفته و نتیجه آن طی یک مراسم رسمی از سوی این سازمان به اطلاع شرکت های حاضر می رسد. امسال هم این مراسم در تاریخ ۲۶/۱۱/۹۹ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در همین رابطه مدیر عامل شرکت بیان داشت:

راه آهن حمل و نقل برای سومین سال متوالی در این همایش حضور داشت و براساس گزارش ویژه  بیست و سومین همایش شرکت های برتر ایران، این شرکت توانست با ۱۳ پله ارتقاء رتبه ۱۶۰ را در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور حاضر در همایش، کسب نماید.

ایشان ادامه داد: تمامی شرکت هایی که در همایش ثبت نام می کنند علاوه بر رتبه بندی عمومی در بین ۵۰۰ شرکت، در گروه های تخصصی خود نیز رتبه بندی می شوند. بر این اساس در گروه حمل و نقل و خدمات وابسته، شرکت های  حمل و نقلی و همچنین شرکت های ریلی نیز حضور داشتند.

نایب رئیس هیئت مدیره افزود: باعث مباهات است که امسال یکی از جایگاه های برتر در این گروه توسط شرکت های ریلی پر شود و در این بین مایه افتخار است که شرکت راه آهن حمل و نقل توانست رتبه سوم در گروه حمل و نقل و خدمات وابسته را نیز کسب نماید.

مهندس فروزش ادامه داد: جای دارد کسب این افتخارات را به تمامی پرسنل زحمت کش شرکت راه آهن حمل و نقل تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است به لطف خدای بزرگ در سال های آتی نیز دوش به دوش شما عزیزان پله های ترقی را طی نماییم. 

 

 

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ ساعت ۱۲:۳۸ تعداد بازدید ۱۷۸۰