صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

 

به گزارش روابط عمومی، شرکت راه آهن حمل ونقل با بازنگری و بروز رسانی اظهارنامه، نتایج پروژه ها و خود ارزیابی با هدف رقابت پذیری، ارتقاء بهره وری و توسعه نظام های مدیریتی با حضور در شانزدهمین ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی کشور سال ۱۳۹۷ که در نیمه دوم دی­ماه سال جاری توسط مرکز تعالی سازمان مدیریت صنعتی انجام شد ، موفق به کسب جایزه دو ستاره گردید .

گفتنی است اعطاء جایزه تعالی توسط ارزیابان دوره دیده و حرفه ­ای مرکز سازمان تعالی سازمانی صورت می پذیرد و طی آن نقاط قوت و زمینه­ های قابل بهبود الگو تعالی شرکت براساس نُه معیار کلی از جمله رهبری، استراتژی، فرآیندها، منابع، مشتری، جامعه و ... مورد ارزیابی قرار می­گیرد.

امید است حضور در فرآیند ارزیابی، دستاوردهای مطلوب برای ادامه مسیر تعالی شرکت به سطوح بالاتر سرآمدی در کشور، برای شرکت راه آهن حمل ونقل و ذینفعان مربوط به همراه داشته باشد .

روابط عمومی این موفقیت را به ریاست محترم هیئت مدیره و مدیرعامل مؤسسه صندوق پس اندازکارکنان راه آهن ج.ا.ا و مدیریت و کارکنان تلاشگر شرکت راه آهن حمل ونقل تبریک عرض نموده و موفقیت و توفیق روزافزون آنان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است . 

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ساعت ۱۷:۲۴ تعداد بازدید ۱۰۸۹