صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

 

مدیر كل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن اعلام كرد: ارتباط با ذی نفعان حمل و نقل ریلی در بهبود و ارتقاء زنجیره حمل و نقل لجستیك موجب افزایش سهم كانتینری ریلی متصل با بنادر می شود.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی در نشست با معاونین سازمان بنادر در خصوص راهكارهای افزایش سهم ریل در بنادر و تقویت سیاست ریل پایه در بنادر ریلی كشورگفت: ارتباط با ذی نفعان حمل و نقل ریلی در بهبود و ارتقاء زنجیره حمل و نقل لجستیك ریلی، برگ برنده در افزایش سهم كانتینری ریلی و بارهای متصل با بنادر است.

وی در این جلسه بر لزوم توجه به حمل كالا از طریق راه آهن تاكید كرد و مقرر شد طی جلساتی مابین ادارات كل بازرگانی و بازاریابی راه آهن، سیر و حركت راه آهن، امور بندری سازمان بنادر و عمران سازمان بنادر، به مشكلات و راه حل های عملیاتی پرداخته شود.

به گفته وی هماهنگی سازمان بنادر و شركت راه آهن در پیشبرد اهداف ارتقاء زنجیره حمل و نقل لجستیك ریلی بسیار موثر است .

بنابر این گزارش؛ در این نشست جهت ورود شركت راه آهن در طرح های جامع و توسعه بندری سازمان بنادر هماهنگی های لازم صورت گرفت و مقرر شد جهت تعریف نقشی فعال برای راه آهن در طرح های آینده در بنادر جلساتی با واحد های ذیربط تشكیل شود.

گفتنی است؛ نشست راهكارهای افزایش سهم ریل در بنادر و تقویت سیاست ریل پایه با حضور عضو هیات مدیره و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی، عضو هیات مدیره و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی و مدیركل بازرگانی و بازاریابی راه آهن برگزارشد.

 

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ ساعت ۰۹:۱۱ تعداد بازدید ۱۵۰۰