صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

معاون‌فنی و زیر بنایی اداره کل راه آهن شمال به تشریح وضعیت خطوط ریلی موجود در مازندران و برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام پرداخت و گفت: با توجه به اتصال بندر امیرآباد به شبکه ریلی کشور امکان افزایش مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای مازندران وجود دارد.

به گزارش تین‌نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نشست هم‌اندیشی مدیران بنادر و راه آهن در خصوص تکمیل زیر ساخت‌های مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای مازندران برگزار شد.

‌ در راستای بررسی برنامه های مصوب سند آمایش سرزمین استان مازندران، نخستین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان بنادر و دریانوردی و راه آهن استان، روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.

  سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر مازندران در این جلسه با تشریح تکالیف تعیین شده برای بخش های حمل و نقل دریایی و ریلی در سند آمایش استان بر ضرورت همکاری و مشارکت همه جانبه به منظور اجرایی شدن این برنامه ها تاکید کرد.

‌  وی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته در بنادر استان مازندران طی سال های اخیر خاطر نشان کرد : با توجه به زیر ساخت های ایجاد شده ظرفیت بنادر نوشهر، فریدونکنار و امیرآباد در حال حاضر به ۵/۱۱ میلیون تن در سال افزایش یافته است.

‌  رضوانی افزود: با توجه به اهمیت موضوع گردشگری دریایی، مطالعه و مکان یابی برای ایجاد مجتمع های تفریحی در سواحل استان توسط مشاور در دست اقدام می باشد و در صورت سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز شاهد اشتغالزایی و درآمد زایی در مناطق ساحلی خواهیم بود.

رضازاده معاون فنی و زیر بنایی اداره کل راه آهن شمال به تشریح وضعیت خطوط ریلی موجود در سطح استان و برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اقدام پرداخت.

‌ وی با اشاره به احداث خط آهن اینچه برون به ترکمنستان خاطر نشان کرد: با توجه به اتصال بندر امیرآباد به شبکه ریلی کشور امکان افزایش مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای مازندران وجود دارد.

 مدیران و کارشناسان بنادر و راه آهن در خصوص تکالیف تعیین شده برای حوزه های حمل و نقل دریایی و ریلی در سند آمایش سرزمین استان مازندران، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع خبر : تین نیوز

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ساعت ۱۶:۵۲ تعداد بازدید ۱۶۶۸