صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

فعال‌سازی مجدد صادرات ریلی سیمان به افغانستان و ترانزیت کلینکر سیمان به ازبکستان در برنامه‌های راه‌آهن شرق برای افزایش میزان ترانزیت قرار دارد.

فعال‌سازی مجدد صادرات ریلی سیمان به افغانستان و ترانزیت کلینکر سیمان به ازبکستان در برنامه‌های راه‌آهن شرق برای افزایش میزان ترانزیت قرار دارد.

مدیرکل راه‌آهن شرق با اعلام این خبر گفت: در چهارماهه اول سال ۹۷، میزان حمل‌بار در این منطقه، دو میلیون و ۳۲۵ هزار و ۶۴۲ تن بار بوده است.

به گزارش روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حسن ماسوری افزود: از سال گذشته تاکنون یک‌میلیون و ۱۷۹ هزار و ۸۱۰ تن بار در این منطقه حمل شده که بدون احتساب دو مبدا بارگیری در ایستگاه‌های « سه چاهان و بیشه‌در» این میزان به یک‌میلیون و ۹۴۲ هزار و ۹۰۵ تن بار می‌رسد و رشد ۱۹.۳ درصدی نشان می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن شرق با بیان اینکه طی سال ۹۶ تعداد واگن‌های به کار گرفته در راه‌آهن شرق ۱۹ هزار و ۳۰۰ واگن بوده که با احتساب دو میدان بارگیری «بیشه‌در و سه چاون» این میزان به ۳۱ هزار و ۲۳۵ واگن در سال گذشته می‌رسد، اضافه کرد: امسال ۳۲ هزار و ۹۴۶ واگن به کار گرفته‌شده و این نشان‌دهنده رشد ۷۱ درصدی در این زمینه است.

وی بابیان اینکه تناژ تخلیه بار در سال گذشته ۵۱ هزار و ۶۲۵ تن بوده و امسال به ۳۲۳ هزار و ۱۵۹ تن رسیده، در مورد ترانزیت‌بار در این منطقه گفت: در سال گذشته ۵ هزار و ۱۶۵ واگن ترانزیت داشتیم که امسال این میزان به ۹ هزار و ۷۶۹ واگن رسیده و از رشدی ۸۹.۷ درصدی حکایت می‌کند.

ماسوری با بیان اینکه شاخص تن کیلومتر خالص بار حمل شده در سال گذشته یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۹۴ تن کیلومتر بوده است، افزود: این میزان امسال به یک میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۸۹۹ تن کیلومتر رسید و با رشدی ۲۲.۱ درصدی همراه است.

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ساعت ۱۸:۳۳ تعداد بازدید ۱۱۲۸