صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

رستم قاسمی در حکمی خطاب به سید میعاد صالحی، وی را به سمت معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به مدت ۴ سال منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در متن این حکم آمده است:

با توجه به پیشنهاد اینجانب و مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ و تصویب هیئت‌وزیران در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰، نظر به تعهد، تخصص و سوابق درخشان علمی و نخبگانی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به مدت ۴ سال به سمت "معاون وزیر و رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید.

در این راستا رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی، کارآمدی و فساد ستیزی و تلاش در خصوص توسعه و تقویت ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور، ارتقای سطح فناوری و بهره‌وری، رفع انحصار در حوزه تأمین، تعیین‌تکلیف و راهبری پروژه‌های جاری و آتی ریلی از جمله کریدورهای بین‌المللی ترانزیتی و خطوط حمل و نقل ریلی پرسرعت و برقی، استفاده از جوانان نخبه، توانمند و با انگیزه و همچنین چابک‌سازی و اصلاح فرآیندهای سازمانی مورد انتظار است.

در همین ارتباط اولین جلسه مدیرعامل جدید شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید میعاد صالحی، با اعضای هیات مدیره و معاونین راه آهن ج.ا.ا روز پنج شنبه ۲۲ مهرماه در ساختمان مرکزی شهدای راه‌آهن برگزار شد. در این جلسه، اعضای هیات مدیره و معاونین به طرح چالش‌ها و موضوعات مهم حوزه خود پرداختند و راهکارهای لازم برای رفع این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ ساعت ۱۴:۱۸ تعداد بازدید ۱۲۶۷