صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

به گزارش روابط عمومی :

ترانزیت به عنوان یکی از عوامل مهم در اقتصاد کشورها، نقش بسزایی ایفا می‌کند.

شرکت راه آهن حمل و نقل با رویکرد توسعه دیپلماسی اقتصادی و برقراری ارتباطات چند جانبه با شرکت های هدف در بازارهای منطقه، کالاهای ترانزیتی ریل پسند را جذب و با عبور از ایران به سایر کشورهای مقصد به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس، هند و ... ارسال می نماید.

مهندس عاشوری در این ارتباط گفت: با مدد الهی و همت کارکنان و همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران طی پنج ماه گذشته توانستیم جهش ترانزیت ریلی در کشور داشته باشیم.

ایشان در ادامه گفتند: عملکرد بین المللی شرکت راه آهن حمل و نقل گویای این موضوع است که در پنج ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با اقدامات موثر و مستمر در بخش ترانزیت، رشد ۱۵۳ % در تناژ حمل شده بار ترانزیت را داشتیم و همچنین در بخش صادرات در مدت مشابه نیز توانستیم رشد ۴۶ % در تناژ حمل شده بار صادراتی را شاهد باشیم.

مدیرعامل راه آهن حمل و نقل در پایان گفت: خواستن توانستن است. ما با حول و قوه الهی و با تلاش شبانه روزی تمامی همکاران در جای جای مهین اسلامی و با برقرای دیپلماسی اقتصادی داخلی و خارجی قصد داریم این روند توسعه و رشد را  نه تنها در بخش بین الملل بلکه در سایر بخش های شرکت نیز تجربه کنیم.

۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ساعت ۱۹:۲۷ تعداد بازدید ۳۲