صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

به گزارش روابط عمومی شرکت:

یکی از راه های جذب مشتری و افزایش درآمد راه آهن حمل و نقل، رشد و توسعه فعالیت های شرکت در استفاده حداکثری از مسیرهای ریلی منتهی به منطقه هرمزگان است. براین اساس مدیران ارشد شرکت جهت شناسایی ظرفیت و پتانسیل های موجود ریلی در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه سال جاری، دیداری از این منطقه داشته و جلسات متعددی با مسئولین ارشد راه آهن ج.ا.ا، سازمان بنادر، گمرک و شرکت های هدف برگزار کردند.

مدیرعامل راه آهن حمل و نقل در این ارتباط گفت: یکی از پروژه های دارای اهمیت برای ما، حمل محمولات شرکت فولاد هرمزگان است. به همین خاطر نشست تخصصی با مسئولین ارشد این شرکت در باب توسعه و افزایش فعالیت های فی مابین برگزار شد.

ایشان ادامه داد؛ محور عمده این گفتگوها پیرامون بکارگیری حداکثری امکانات موجود در جهت افزایش حجم مبادلات و تخلیه سریع واگن های باردار لبه بلند شرکت بود. 

مهندس عاشوری در خصوص فعالیت های بین المللی شرکت نیز گفت: در راستای توسعه ترانزیت، واردات و صادرات کالا یکی از دغدغه های تجار خارجی در استفاده از کریدور بین المللی ریلی شمال – جنوب، ترس از طولانی شدن زمان حمل ریلی محمولات و نیز زمان بر شدن تخلیه واگن های باردار است.

ایشان اضافه کرد: در این راستا جلسات متعددی با مسئولین راه آهن هرمزگان، سازمان بنادر، گمرک و شرکت های طرف قرارداد برای رفع موانع موجود و چالش های پیش بینی شده گفتگو و تشریک مساعی شد که الحمدا... مسئولین مربوطه ضمن استقبال از توسعه حمل و نقل بین المللی خصوصاً ترانزیت ریلی، قول مساعد برای همکاری های بیشتر را دادند.

شایان ذکر است معاون بهره برداری و مدیر امور ترانزیت و بین الملل شرکت در این سفر دو روزه کاری همراه مدیرعامل بودند.

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۷:۴۱ تعداد بازدید ۱۳۰