صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

به نقل از روابط عمومی شرکت:

از آنجا که جلسات هم اندیشی یکی از روش های مورد نیاز شرکت های بزرگ در ترسیم چشم انداز خود جهت نیل به اهداف عالیه است. به همین منظور در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری یکی از این جلسات هم اندیشی با حضور مهندس عاشوری برگزار شد.

در این نشست معاون بهره برداری، مدیران بازرگانی داخلی و نگهداری و تعمیرات ناوگان و کارشناسان هر دو واحد حضور داشته و به طور جداگانه گزارش عملکرد خود را ارائه دادندکه گزارش بازرگانی داخلی شامل تجزیه و تحلیل محیط کسب کار و بارهای بالفعل و پیگیری بارهای بالقوه و گزارش واحد نگهداری و تعمیرات نیز، حاوی مطالبی در ارتباطات با تعمیرات اساسی، ویژه و آماده بکاری ناوگان بود.

مهندس عاشوری ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد هر دو واحد، سال پیش رو را با توجه به تصمیمات اخیر راه آهن در حوزه ی ارتقاء ایمنی که نظارت و کنترل بیشتر بر روی تعمیرات ناوگان را ضروری دانست و همچنین بر تلاش برای افزایش سرعت بازرگانی و حمل روان و بهتر محمولات مشتریان در سراسر شبکه ریلی تاکید کردند.

ایشان در ادامه اضافه کردند؛ برای اینکه ما نیز از این گردونه جا نمانده و سود بیشتری را عاید سرمایه گذران شرکت نماییم باید برنامه ریزی چابک در حوزه تعمیرات، آماده بکاری ناوگان و جذب مشتریان خوش حساب در مبادی و مقاصد جدید در بخش بازرگانی را سرلوحه خود قرار دهیم.

 

۱۴۰۲/۱۲/۱۹ ساعت ۱۶:۳۸ تعداد بازدید ۱۴۲