صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

به گزارش روابط عمومی شرکت راه آهن حمل و نقل، هفتمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین چین در روزهای ۳ الی۵ مهر ماه سال جاری( ۲۴-۲۶ سپتامبر) در پکن برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه شرکت های توانمند متعددی از سراسر دنیا حضور داشته و به ارائه خدمات خود در زمینه حمل و نقل  و لجستیک می پردازند.

شرکت راه آهن حمل و نقل نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ریلی ایرانی در این رخداد بین المللی حضور خواهد داشت و مدیران ارشد این شرکت علاوه بر بازدید از غرفه های شرکت های توانمند حاضر در نمایشگاه، از چند شرکت مطرح در زمینه حمل و نقل بار بین المللی در سایر شهرهای چین نیز بازدید و نشست های تخصصی در حوزه ترانزیت کالا خواهند داشت.

لازم به ذکر است این نمایشگاه بین المللی همزمان با نهمین کنفرانس همکاری بین المللی لجستیک و حمل و نقل بین المللی در شهر پکن برگزار می شود و علاقه مندان حوزه ریلی می توانند با حضور در غرفه شرکت راه آهن حمل و نقل در سالن اصلی و پاویون شماره ۳ علاوه بر آشنایی با ظرفیت های این شرکت در حوزه حمل بارهای ریلی به تبادل نظر و انعقاد قراردادهای تجاری بین المللی به ویژه ترانزیت کالا به کشورهای منطقه از طریق مرزهای ریلی ایران نیز بپردازند.

 

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ساعت ۱۵:۰۴ تعداد بازدید ۱۰۲